Dagens planer

Lille ponnyn ♥

Tjohoooo, idag blir det fullt upp!! Nej usch, tänker inte ens låtsas som att jag är glad över dagen, haha. Kl 10 ska jag infinna mig på stallplan, stallet ska målas om. Ska proppa mobilen med massa bra musik, rota fram lite fula gamla kläder som det inte gör det om det kommer färg på, och sedan cykla ner tror jag. Frida och Lamis vet jag ska dit och hjälpa till i alla fall, blir till att hänga på samma ställe och måla så vi kan snacka lite skit för att fördriva tiden haha! Om jag fattade det rätt så skulle det även vara grillkväll i stallet ikväll också? Så troligtvis stannar jag i stallet hela dagen, rider ponneplutten en stund på banan/i ridhuset (och kanske övertalar Lamis att klicka lite bilder och filma?) samt slänger in en laddning smutsiga grejer i tvättmaskinen och putsar lite läderattiraljer mellan allt. :)  Kameran följer såklart med, så jag bjuder på lite bilder här när jag väl kommit hem! Har något tidsinställt inlägg med bilder och film som kommer upp under dagen, så helt tomt blir det inte här. :)

/Sophie

Kommentarer
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Underbar bild.

2012-08-13 @ 22:39:57
URL: http://laramore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0