Frihetskänsla



Tjenixen! Får börja med att tacka Sammy för den fina bilden hon la upp på mig igår tror jag allt. ;)  Riktigt snygg, jag är ju värsta kapet?!

Well, tänkte förklara varför jag varit så dålig på att blogga senaste dagarna. Mitt internet lever sitt egna liv, och är för tillfället gryyyyymt segt. Jag överlever med det, så länge jag slipper logga in på sidor. Alla andra sidor jag ska in på är jag alltid inloggad på, som t.ex Dayviews, Twitter, YouTube och Facebook. Finns ju "Håll mig inloggad"-knappar där. Det gör det inte här, och när mitt internet är så här segt så betyder det att det tar helt sjukt lång tid för mig att logga in. Idag tog det mig tio minuter. Blir inte sååå taggad på att blogga då alltså.

Allt flyter på i alla fall i ridningen, Vargen blir bara finare och finare för varje dag. :)  Red i halsring igår igen, i lilla paddocken. Lektionerna har startat på ridskolan igen så det var lite folk som gav mig sneda blickar. Man bara "Tacktack, sköt er själv så sköter jag mig och min häst". Blir så trött.

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0