I'm baaaaaack!



Missed me? ;) Tänkte börja blogga igen tidigare i veckan, men min kompis Josse var här ett par dagar på besök från Örebro, så jag ville hellre ta vara på tiden och umgås med henne då jag bara träffar henne typ två gånger per år. 

I alla fall, Vargen sköter sig exemplariskt just nu och är världens goaste som vanligt. Som det ser ut nu så kommer han åka hem 31 augusti eller 1 september dock tyvärr. Sitter och hoppas på förlängning ända in i det sista, men det ser mörkt ut...

Häromdagen hoppade vi lite, har både bilder och en liten film som jag tänkte bjuda er på under helgen! :)  Planerna för dagen är att ringa en barfotaverkare som är verksam här omkring, måste veeeeerkligen få ut någon som kan verka V's hovar så snart som möjligt. De blev helt kaos över en natt! Det är inte så illa att han inte kan gå nån eller några veckor till så där, men jag tycker absolut inte att han ska behöva gå så om det går att undvika. Så fort jag fått tag i henne ska jag åka och handla lite, chilla lite etc och sedan åker jag väl till stallet ikväll! På schemat står en gosig uteritt, som belöning för att ponnyn var så hiiiiimla duktig när vi hoppade i förrgår. Igår fick han vila och bara promeneras 15-20 min för hand, så han behöver mest sträcka på sig idag. Får se om vi lyckas få tag på lite sällskap också! :)

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Irma

vilken härlig bild!

2012-08-10 @ 18:44:08
URL: http://irmalaleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0