Ingen blogglust....

Ingen blogglust alls för tillfället, vill bara vara med ponnyn så mycket som jag kan... Riktigt hemskt att se henne må dåligt! :( Var till henne idag och gjorde om min jodopax, bomull, silvertejp-lindning... Verkade sitta lite bättre nu iallafall, dock inga förväntningar på att den ska sitta kvar tills imorgon direkt! Är riktigt kluven med vad felet är, riktigt jobbigt att inte veta. Väntar tills måndag, är hon inte bättre då får vi ringa till Ultuna och kolla vad de säger, antagligen åka in med henne också.. Vilket dock inte lär bli så jätteroligt då de lär kosta endel, men vad gör man inte för att ponnyn ska må bra? :( Rán är förövrigt lite smått avundsjuk på all uppmärksamhet Hnoss får, lite kul faktiskt då Rán inte brukar vara den som kommer fram i hagen i första taget, oftast brukar hon stå längst ner i hagen och inte bry sig om de andra alls.. haha! Som tröst har jag även skaffat mig en liten lurvboll att gosa med, så ja.. just nu är det 4 kaniner i stallet, haha!

/Sammy

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: NEEEJ! Det gör ju konstant ont med epilering. Usch! :P

2012-08-20 @ 13:58:57
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Tove

Riktigt fin blogg !

Hoppas du har haft en bra dag :)

2012-08-22 @ 19:16:57
URL: http://tarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0