Lite skryt.....

Måste verkligen få skryta lite om hur duktig min ponny var idag! Började med att mamma segade en massa i hagen då hon skulle hämta Rán, så orkade inte vänta på dom, gick därför ut med Hnoss, antog att hon skulle bli jätte nervös och halvt springa över mig osv, men bestämde mig för att testa iallafall. Men nej, hon var hur lugn och snäll som helst, bara gick utan att ens bry sig minsta lilla så jag tog in henne, ställde henne i gången och pressade i henne en massa morötter bara för att hon var så jäkla duktig! Stod och väntade säkert 10 min på mamma och Rán och hon brydde sig verkligen inte alls... Ställde iallafall in henne i boxen sen och ställde Rán på gången för att duscha henne, ibörjan stod Hnoss och kollade lite sådär misstänksam ut på vattnet men eftersom Rán är så lugn så brydde hon sig inte alls efter ett tag. När det väl var Hnoss tur så var hon lite nervös och trampade omkring ibörjan, men efter ett tag stod hon hur lugn och snäll som helst och bara njöt, haha... så söt! Andra gången hon duschar idag, dock så spolade jag bara av henne ca 30 sekunder första gången, så räknar inte direkt det som att jag duschade henne.. Är iallafall jättenöjd! Riktigt cool ponny måste jag säga. ;)

/Sammy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0