Min största kärlek



Han är så jäkla fin, mitt hjärta! Red i paddocken med halsring idag, hade ett dressyrspö i ytterhanden i fall att jag behövde förstärka styrningen lite och så lite musik på låg volym. Gick toppenbra! Skritt, trav, galopp, halter, ryggningar, framdelsvändningar, skänkelvikningar - allt satt. Dessutom var det toppenväder ute, varmt och skönt men inte för varmt, och det var så sjuuuukt härligt ljus ute! Synd att jag inte hade fotograf med mig, det hade blivit urläckra bilder... Filmade lite i alla fall, dock råkade tydligen Vargen köra fram nosen framför linsen precis när jag startade kameran, så hela filmen är ur fokus. Det jag mest ville ha på film blev bra i alla fall, så det är lite skitsamma. Dock får ni inte se det klippet på ett tag, då det ska användas i en film i september. :)

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0