Tidsinställt - Charmigt osvosv

Hihi, kolla vad jag hittade.. lite sådär urgamla bilder! ;) Översta bilden på mig & Casper och på de andra är det jag & Triton... Vill vara sådär liten igen så man kan rida ponny, Casper är ca 120cm i mankhöjd och Triton 165 om jag inte minns fel? Och ändå är inte detta de äldsta bilderna jag har ifrån den tiden..... ;)

Joo juste, detta är tidsinställt och antagligen ligger jag och sover just nu... vilket jag dock inte borde göra eftersom jag har en massa att göra! Först till stall nummer ett för att fixa några saker, sen vidare till stall nummer två för att mata kaniner + kolla vatten åt hästarna och vid ca 14:30 ska jag sätta mig på moppen för att åka vidare till stall nummer tre.... Får se vad jag hittar på där, drar med kameran iallafall så kanske kan tvinga Anna att fota lite då hon är där samtidigt för att rida lite på Bläsa.. Hoppas min lille ponny är på bra humör dock så kanske jag till och med vågar mig upp på henne? Kanske till och med skritta nåt varv? Får se helt enkelt. ;)

/Sammy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0