Världens mysigaste löptur



Det blev ingen powerwalk idag, utan det blev en löptur på ca 30-35 minuter. Vargen fick följa med i grimma och grimskaft på gräset bredvid spåret, och han var så himla glad och positiv! Behövde inte ens smacka igång honom i trav, utan började bara springa så hängde han glatt på. Dessutom ville han tävla ;)   Fick spurta duktigt i uppförsbackarna, för där tog han i som jag vet inte vad! Jag har aldrig någonsin fått honom att galoppera bredvid mig, han har liksom aldrig haft viljan till det. Men idag sprang vi verkligen ihop, av fri vilja. Önskar att det hade funnits någon som hade fotat eller filmat när vi sprang tillsammans, han i galopp och jag så fort jag bara kunde. Åh så härlig känsla det var! Bara sprang runt och log och skrattade hela löpturen, jäklar vilken bra pepp den där hästen är för mig! :)  Ska ta tag i min träning igen, och dra ut och springa tre-fyra dagar i veckan. Vargen får absolut följa med mig ut flera gånger, så jag verkligen tar tag i det.

Är sjuuukt trött just nu dock, så jag har inte haft orken att fota allt jag shoppade igår (och lite idag, hehe). Imorgon dock, looooovar!

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0