Världens sämsta bloggare

 

Har inte varit så duktig på att blogga känner jag. Men lovar att jag ska bättra mig nu! ;) Var iallafall till ponnysarna igår, Rán hade totalförstört sitt täcke och var helt sönderkliad, yay! Hnoss var iallafall jätteduktig, lugn och snäll! Satt till och med på henne för tredje gången och så fick hon dessutom skritta en bit med mig på ryggen, ingen reaktion överhuvudtaget. Hade även stigbyglar på sadeln för första gången, så lät de hänga lite medans hon fick trava lite osv, vilket hon absolut inte brydde sig om... Väldigt duktig ponny med tanke på att hon bara haft sadel på sig fyra-fem gånger innan! Mindre duktig var hon i slutet dock när jag skulle träna på att lyfta hovarna, hon la sig ner och vägrade resa igen.... Jaja, hon är ju fin iallafall! ;)

/Sammy

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0