All the things come to an end



Nu är mitt jobb för Övernattningsläger 1 2012 över. Äntligen. Med en ganska så överbelastad skrivare....... Jippie! Just nu försöker jag att ta reda på vilken tid Hoppläger 2012 har avslutning. Har ingen lust att sätta mig och fixa och skriva ut bilder dit nu på en gång faktiskt, hade hoppats kunna åka till Hästshopen och shoppa lite nödvändiga grejer, äta lunch och rida innan det måste fixas.

Jag ska som sagt till Hästshopen idag, jag ska inhandla mig en ny piggborste då min gamla är borta! Tror att massa piggar gick av så jag slängde den, eller något liknande. Störigt i alla fall, speciellt när hästen kommer in med massa torkad lera över hela kroppen efter en blöt natt i hagen. Även lite hästschampo ska få följa med i påsen hem, allra troligast blir det Galopp, den som är anpassad för fuxar eftersom jag har bra erfarenheter av det märket samt faktiskt blev tipsad om det i stallet igår, haha! Lilla ponnyskrutten ska få bli badad idag eller imorgon, vi får se vilken tid hopplägrets bilder måste vara klara.

Uteritt står nog på schemat idag tror jag faktiskt, men det beror på om mina kompisar ska rida ut eller ej. Vill inte rida ut för långt ensam, med tanke på att ett stall han stått i står på andra sidan skogen (och vi har ridit en hel del där omkring när han då stod där vilket känns lite "risky"). Annars får det bli ett lite längre pass i ridhuset! 

Kommentarer
Postat av: Alice

Vart någonstans ligger ridlägret du jobbar på/skriver om i bloggen? Tacksam för svar! :)

Svar: Ridlägren jag jobbar på som fotograf anordnas på Ridklubben Norrtälje Ryttare (även känt som Vigelsjö Ridskola). :)
Sophie Hjelm

2012-06-21 @ 21:48:55
URL: http://twolivesonegoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0