Everyday it will rain, rain, rain

 
Åh vad jag blir less på den här jäkla svenska sommaren! Ena dagen strålande sol och 25 grader varmt, andra dagen spöregn och 12 grader... Det ska bli fint väder ikväll, jag lever på hoppet om man säger så. ;)  Vargen ska få vila från ridning idag, han har varit duktig i veckan och gått x antal dagar i rad. Dock tar jag nog upp honom i stallet och borstar av honom samt sprayar på mer flugspray eftersom det mesta regnat av honom idag och smörjer hans sår samt mulen. Sedan går vi nog på en kort promenad! Om jag har någon med mig eller lyckas själv, tänkte jag försöka mig på ett par uppställningsbilder nere vid vattnet. Behöver nya porträttbilder samt finare ridbilder snarast, då jag tänkte uppdatera designen lite! Ny header samt presentationbild ska bytas ut, eftersom att jag inte rider Marilyn längre utan bara har min fina lilla V. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0