Hey I just met you and this is crazy



Blogg Esse har krånglat massor för mig idag, men nu så äntligen kunde jag skriva inlägg! Idag har det varit ytterligare en fullspäckad dag. Gick upp vid elva, och runt halv ett åkte jag till stallet för att rida och ta hand om min lilla prins. Han funkar så himla bra nu, det går utan problem att lämna honom uppbunden i stallgången ensam medan man går och hämtar sadel etc. Idag började jag med att skritta ut 15 minuter innan jag red resterande 15 minuter på ridbanan. Vänjer in resten av miljön successivt, och det där gick kanonbra. Väääldigt öm på asfalten och den lilla bit grus han fick gå på till ridbanan tyvärr. Ridbanan var det lite ömt om tassarna, märkte det på att han inte ville ta ut stegen ordentligt samt att han inte gärna ville fatta galopp. Kompromissade lite så fick det vara bra sen, han var riktigt duktig ändå liksom. :)

Fotade sedan 7 lägerbarn till, dessa från hopplägret. De har nog absolut coolaste lägerbilden därifrån någonsin måste jag säga! Ska kika med alla om det är okej att jag lägger upp den här, annars får jag censurera deras ansikten så ni får se på ett ungefär hur den såg ut ändå. Så fin!

Direkt när jag kom hem från stallet slängde jag på mig rena kläder och promenerade ner till trafikskolan med pappa. Efter en 3½ timmes lång introduktionskurs har vi nu våra tillstånd! Pappa är nu officiellt min handledare, och jag får officiellt övningsköra. :D  Känner att jag haft en väldigt produktiv dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rubriken, fyfan. Du vet vem jag är.
// Anonym.

Svar: Hahahaha förlåt Sammy :')
Sophie Hjelm

2012-06-21 @ 12:19:05
Postat av: Lara Johansson | LARAMORE

Längtar tills jag får sitta med i bilen och se dig köra. ;)

Svar: Hahaha, jag med! Du måste filma alltså! ;)
Sophie Hjelm

2012-06-21 @ 14:17:04
URL: http://laramore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0