If today was your last day



Imorgon hämtar jag hem min ponny!!!!! Det känns helt overkligt att säga det... Äntligen ska jag få ha min älskade vän hos mig i en hel sommar. 

Vi har inte bestämt tid än, men det blir troligtvis på eftermiddagen som jag åker iväg med ägaren och hämtar en transport vi ska få låna av en bekant till mig, och sedan vidare till hennes stall för att hämta Vargen, som han kallas. Sedan väntar en toppensommar! Så fort jag har honom hemma och har knäppt nya bilder på honom så tänkte jag lägga upp hela vår historia samt en presentation om honom här. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hämtade min sommarhäst förra fredagen, så jag vet hur underbart det känns. GRATTIS verkligen! Och lycka till <3

2012-06-15 @ 21:56:59
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0