So many things I need to say to you



Idag har det faktiskt blivit lite shopping! Ingen rolig sådan, men nödvändig. En tränshängare, eftersom jag bara fått en liten krok till träns osv, medan alla andra har en stor och två små. Det fanns en lucka där en likadan suttit tidigare, så denna inhandlades idag på Granngården! 29 kr, billigt och bra haha. Sprang in på Apoteket vid sjukhuset idag också och skaffade lite solkräm som V och jag kan dela på. ;)  Han har ju rosa nos, och brände sig en aning härom dagen när solen tittade fram ett par timmar. Har smörjt på Idomin hittills, men nu kör vi på den här. För att passa på att ge er ett tips - använd solkräm för barn! De är hyfsat billiga, har hög solskyddsfaktor och är vattenfast! De är även bra för känslig eller irriterad hud = passar bra på just känsliga hästmular. Eftersom det åtminstone här regnar en hel del så är det ett måste, ingenting sitter kvar på mularna just nu.

I kväll ska jag för övrigt ta och rida ut med Sofia och Kilroy! Hade tänkt ge mig ut och klättra först, men V ska ha sin belöning efter de två senaste passen så då blir det en kul uteritt helt enkelt. Vi ska rida på banvallen eftersom det är så högt gräs överallt, och Kilroy är fånghäst vilket inte blir så schyst mot honom. Då passar banvallen bra! Vi får se hur det går med V dock, eftersom han stod i ett stall som ligger precis där... Min förhoppning är att kunna rida mycket där omkring eftersom jag kan sååå mycket bra ridvägar där, så ja... Vi får hoppas att det går bra och inte blir så förvirrat helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0