We were the kings and queens of promise



Idag blev det massa shopping i Kista Galleria, ihop med dessa tre galningar! Shoppade för ungefär 900 kr, inklusive mat och förköpsremsa (eftersom jag såklart lyckats glömma remsan hemma på nattduksbordet. Skillat. Fick springa fortare än en kenyan i ösregn till Pressbyrån för att köpa en ny. Jag hann med bussen!!!), ganska bra jobbat måste jag säga. Jag kommer inte att fota allt jag köpte, eftersom det kanske inte är så kul att se vilka underkläder jag köpte direkt, haha! Men lite grejer som jag blev extra glad över kommer jag såklart att visa upp här under dagen. :)



Tja, min fot är väl inte vidare vacker heller för övrigt. Ponnyn trampade mig för ett par dagar sedan när jag betade honom i solen, efter att jag hade badat honom. Det var precis innan hopplägret skulle ha sin avslutning, så det måste ha varit i torsdags. Aj aj aj säger jag bara, inte mysigt alls! Nu kan jag i alla fall sätta på mig skorna samt gå utan problem, midsommarhelgen har varit lite av ett helvete... Flipflop har varit min lösning, men det har ju varit en aning kallt måste jag säga. Vädret har stadigt bjudit på runt 15 grader hela tiden här, förutom i fredags. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0